Levering
Spor din ordre online
Spor din ordre ved at bruge vores sporingsfunktion , der muliggør sporing i realtid. Det betyder, at du kan følge din ordre fra køb, til fremstilling, til levering og videre til din dør. Du kan også printe din faktura og downloade montagevejledningen til dit produkt.
Pålidelig levering
Vi tilbyder op til 10 gardin- eller blindprøver, så du får chancen for roligt at se og mærke materialet i det virkelige liv, inden du bestiller dit egentlige produkt. Hvis du gerne vil bestille mere end 10 prøver, er det absolut ikke noget problem. Så betaler du kun 20 DKK for fragten og vi tilbyder resten. Det er også hurtigt! Du kan forvente, at dine prøver ankommer inden for 1-3 hverdage, afhængigt af tidspunktet for din ordre.
Når du bestiller dit faktiske produkt i næste trin, er prisen for standardfragt inden for Danmark 150 DKK, og hvis du handler for mere end DKK 1999, tilbyder vi fragt. Du kan finde den estimerede leveringstid på den respektive produktside og vi arbejder konstant på at holde vores leveringstider nede og sikre at dine bestilte produkter hurtigt kan komme frem og pryde dine vinduer.
Når vores fragtmand har afhentet din ordre, sender vi dig et sporingsnummer og et link. Via dette sporingsnummer og linket kan du følge din ordre på dens rejse til din dør. Du kan også spore din ordre her.
Nogle gange flere leverancer - hvorfor?
Nogle gange sker det, at du modtager mere end én levering. Årsagen til dette er enkel. For at vi skal kunne have den brede vifte af kvalitet, som vi har, er vi nødt til at samarbejde med forskellige leverandører. Derfor kan det nogle gange ske, at din ordre opdeles i forskellige forsendelser, når den indeholder forskellige typer produkter. Sæt dig derfor stille i båden, hvis det ser ud til, at der mangler produkter ved en levering. Så er alt højst sandsynligt helt i orden, og du kan forvente, at resten af din ordre dukker op inden længe.
Hvor er Tuiss leverandører placeret?
Da vi er opsatte på at levere produkter af høj kvalitet, der også kan opfylde de fleste behov, når det kommer til indendørs solafskærmning, samarbejder vi med leverandører verden over. De fleste af vores leverandører er dog placeret i Europa, hvilket giver os større muligheder for at tilbyde dig kundetilpassede produkter med kortere leveringstid.
Kombinationen af kvalitet og god samvittighed er essentiel for os, og derfor samarbejder vi kun med leverandører, vi har tillid til.
Hvor er min ordre?
Du kan spore din ordre med vores sporingsfunktion . Du vil også modtage en e-mail, når din ordre er sendt fra fabrikken. Mailen indeholder et sporingsnummer, som du kan bruge til at spore leveringen direkte på transportfirmaets hjemmeside. Glat, ikke?
I det usandsynlige tilfælde, at du ikke har modtaget en e-mail med dit sporingslink (nogle gange svigter teknologien os, desværre), vil vi sørge for at give dig information alligevel. Så kontakt os kun via mail eller på telefon: 80 83 08 96 . Vi vil ikke lade din ordre ude af syne, før vi ved, at du har modtaget den.
Hvor lang er leveringstiden?
Estimeret tid, fra du afgiver din ordre, til den er fremstillet og klar til afsendelse fra vores leverandører, vises i antal arbejdsdage på den respektive produktside. Udover den estimerede fremstillingstid tillægges leveringstiden fra vores leverandørers fabrikker og hjem til dig.
Den præcise leveringstid varierer afhængig af leverandøren og leverandørens transportaftale samt ugedag, hvor ordren sendes. For at du kan modtage den mest nøjagtige information som muligt, giver vi dig et sporingsnummer, så snart din ordre er sendt. Dette giver dig en estimeret leveringsdato.
Vi arbejder hele tiden på at forkorte leveringstiderne så meget som muligt, men vi er også opsat på ikke at udsætte Moder Jord for mere stress end nødvendigt for at kunne tilbyde dig vores produkter. Vi har derfor et tæt samarbejde med vores leverandører for at optimere vores transmissioner og sikre, at vi transmitterer smart. Det kan derfor ske, at der nogle gange går en ekstra dag eller to, fra dit produkt er klar til at blive sendt, til det rent faktisk sendes. Det skyldes, at vi venter på andre kunders ordrer for at undgå at fylde transportbilerne med luft i stedet for produkter. Vi har sørget for at inkludere denne ventetid i det, vi angiver som fremstillingstid for din ordre.
Kan jeg få min ordre leveret til en anden leveringsadresse?
Selvfølgelig kan du! Vi leverer gerne til en anden adresse, så længe vi modtager information om dette, når du afgiver din bestilling. Mange af vores kunder vælger at få deres ordre leveret til deres arbejdsplads for at undgå at skulle bestille tid hjemme eller hente leveringen efter arbejdstid.
Til hvilke lande kan Tuiss levere?
Vi kan levere til enhver adresse i Danmark. Bemærk dog, at der kan forekomme fragttillæg ved levering til øer uden bro- eller færgeforbindelse, alternativt leveret til nærmeste kaj på fastlandet. Kundeservice vil informere dig, hvis dette er tilfældet.
Kunder i Norge og Sverige, som er interesserede i vores produkter, bedes kontakte kundeservice for yderligere information.
Vil jeg modtage en meddelelse om levering?
Absolut! Så snart din ordre er klar til levering, modtager du en e-mail med den planlagte leveringsdato og trackingnummer.
Hvad sker der, hvis jeg ikke er der, når min ordre bliver leveret?
Ingen bekymringer! Hvis du ikke ville være der, når leveringen ankommer, vil du modtage information om, hvordan du planlægger en ny køretur, der passer dig bedre. Dette gøres naturligvis uden ekstra omkostninger. Skulle du dog ikke være på stedet ved næste leveringstidspunkt, kan vi blive nødt til at debitere dig for en ny levering.
Pakken er beskadiget, hvad skal jeg gøre?
Alle vores leverancer er fuldt forsikret mod skader. Hvis emballagen skulle være beskadiget på nogen måde, og du opdager dette i forbindelse med levering, bedes du meddele dette til fragtmanden. Hvis dette af en eller anden grund ikke er muligt, eller opdages skaden først efter faktisk modtagelse, bedes du kontakte os straks (inden for 5 hverdage efter modtagelsen), så vi kan tage sagen videre til transportfirmaet.
Hvis du opdager, at dit produkt også er beskadiget, når emballagen fjernes, beklager vi virkelig og sørger naturligvis for et nyt produkt til dig.
Hvilket transportfirma leverer min ordre?
Vi arbejder hovedsageligt med UPS, TNT og lokale kurerfirmaer. Hvilket firma vi bruger til netop din ordre afhænger af produktet, målene og hvor i landet du bor.
Oplev vores rullegardiner - farver og stil til ethvert hjem
Velkommen til vores store kollektion af rullegardiner, hvor farverne er levende, og valgmulighederne er mange! Vi har flere farver, end du har Instagram-filtre, så uanset om du vil have en klassisk stil eller skabe et unikt, kreativt rum, så er her rullegardiner, som vil gøre en forskel i dit hjem.
Det kan du måske lide:
Se alleRullegardiner er en praktisk og stilfuld løsning til at kontrollere lyset i dit hjem. Vores rullegardiner fås i mange forskellige designs, fra lysfiltrerende til helt mørklæggende, hvilket gør det nemt at tilpasse dem til dine behov og forskellige rum. Vores unikke elektriske rullegardiner får du automatiske rullegardiner, som du kan styre uden at skulle op ad soafen og med det brede udvalg af farver, mønstre og materialer kan du skabe et skræddersyet look, der passer til dit interiør. Rullegardiner er også en energirigtig løsning, der hjælper med at holde dit hjem køligt om sommeren og isoleret om vinteren. Gå på opdagelse i vores rullegardiner efter mål, og find en løsning, der passer perfekt til dine vinduer - både hvad angår stil og funktion.